.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین رئوس فعاليت‌هاي كميسيون تحقيق از نظام بانكي
عضو کمیسیون تحقیق و تفحص نظام بانکی کشور گفت: معوقه 40هزار ميليارد توماني بانك‌ها سبب شده‌ است كه بنيه مالي بانك‌ها ضعيف شده و ماه‌هاست كه واحدهاي تجاري و توليدي كشور از نظام بانكي تسهيلات دريافت نمي‌كنند ...
تعیین رئوس فعاليت‌هاي كميسيون تحقيق از نظام بانكي

عضو كميسيون تحقيق و تفحص بانكي كشور مطالبات معوق بانك‌ها را 40هزار ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: با مصوبه مجلس اعضاي كميسيون تحقيق و تفحص از نظام بانكي كشور با رئوس فعاليت چهارده‌گانه مشخص شد.

علي اصغر يوسف نژاد اظهار داشت: باتوجه به تشكيل جلسه تحقيق و تفحص از نظام بانكي كشور كه بر اساس مصوبه مجلس تشكيل شده است رئوس مطالب قابل پيگيري براي اين گروه از نظام بانكي مشخص شده است.

وي اظهار داشت: در اين شرح وظايف كه در 14 بند گنجانده شده است اعضاي اين كميسيون با تقسيم كار به تحقيق از سيستم عملكردي بانك‌هاي كشور خواهند پرداخت.

سخنگوي كميسيون صنايع مجلس تأكيد كرد: در اين ارتباط رسيدگي به وضعيت سپرده‌هاي سيستم بانكي و مانده تسهيلات اعطايي بانك‌هاي كشور و مؤسسات مالي و قرض الحسنه‌ها و همچنين تسهيلات اعطايي بانك‌هاي دولتي و مؤسسات مالي و قرض‌الحسنه به عنوان سه موضوع نخست اين تقسيم كار مشخص شد.

نماينده مردم ساري در مجلس خاطرنشان كرد:‌ بررسي مانده تسهيلات پرداختي بانك‌هاي دولتي به تفكيك تسهيلات تكليفي و غيرتكليفي و همچنين به تفكيك دولتي و خصوصي و شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي از موارد سه گانه بعدي گروه تحقيق و تفحص محسوب مي‌شود.

يوسف‌نژاد اضافه كرد: اعضاي اين كميسيون با مد نظر قرار گرفتن عملكرد بانك‌هاي دولتي درباره بنگاه‌هاي زودبازده كوچك و همچنين بررسي مانده سررسيد تسهيلات سال‌هاي گذشته، مطالبات معوقه بانك‌هاي دولتي و وضعيت نقدينگي محورهاي بعد اين كميسيون است.

عضو كميسيون تحقيق و تفحص از نظام بانكي كشور اظهار داشت: اعضاي اين كميسيون درباره كفايت سرمايه‌هاي بانك‌هاي دولتي و شركت‌هاي سرمايه‌گذاري بانك‌هاي دولتي و بررسي طرح‌ها در بانك‌هاي دولتي به تحقيق و تفحص خواهند پرداخت.

يوسف نژاد بيان داشت: آنچه كه مهم است بررسي عملكرد بانك‌ها و نظام بانكي در تناسب و مقايسه با شرح وظيفه و تكاليف قانوني متعهد شده مدنظر خواهد بود.

وي اظهار داشت: اين كميسيون همچنين با استفاده از ظرفيت‌هاي نظام بانكي براي رشد و توسعه اقتصادي كه در كشور وجود دارد مي تواند راهكارهاي مناسب را به مسئولان ذي‌ربط ارائه دهد.

وي ادامه داد: چنانچه نياز به تغيير ساختار و تنظيم و تصويب قانون باشد با استفاده از كميسيون‌هاي تخصصي مسائل را پيگيري مي‌كند و براي كميسيون تحقيق و تفحص همكاري و همسويي با كارشناسان و مطلعان نظام بانكي بسيار مهم است.

وي اعضاي اين كميسيون را 10 نفره اعلام كرد و گفت: معوقه 40هزار ميليارد توماني بانك‌ها سبب شده‌ است كه بنيه مالي بانك‌ها ضعيف شده و ماه‌هاست كه واحدهاي تجاري و توليدي كشور از نظام بانكي تسهيلات دريافت نمي‌كنند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1388
آقای یوسف نژاد شما مگر نماینده مرم نیستید ؟ پس چرا برای ارتباط با مردم اصلا وقت نمی گذارید؟
نا شناس 29 آبان 1388
راستی دفتر ارتباط مردمی هم داری اگر داری شماره اش را اعلام کن در ضمن اگر وقت کردی به موبایل ها هم جواب بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.